marți, 24 iulie 2012

Remington jumbo curls


În sfârșit am pus mâna pe ele! Mi le-am dorit foarte tare de câteva luni încoace, drept urmare la două minute după ce le-am desfăcut ambalajul, am băgat cutia în priză ca să le testez. Rezultatul e WOW, de parcă tocmai aș fi ieșit din salon. E greu să reușesc așa ceva acasă cu părul meu fin și foarte moale. Cam la un asemenea rezultat mă așteptam în urmă cu 2 ani când mi-am cumpărat peria rotativă Rowenta, care pentru mine nu face nimic, doar usucă părul. Nu volum, nu ținută, nimic. Și în doi ani am folosit-o în 1000 moduri, cu același rezultat. Deci cam așa de moale și dificil este părul meu. De aceea am rămas mască atunci când am văzut că bigudiurile Remington funcționează la mine! Clar, o să le folosesc într-una de acum înainte.

Există două tipuri de bigudiuri electrice la Remington, cele ca ale mele, care sunt 12 într-un set și cică ar fi mai mult pentru volum/onduleuri mari și lejere și mai sunt altele, în set de 20, probabil pentru bucle mai pronunțate.
Acestea ca ale mele pot fi găsite la Altex cu 135 lei(merită toți banii).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...