luni, 10 septembrie 2012

Esther Classic cu ceramide și miere pentru păr degradat


Esther Classic de la Apimond este o gamă cu șampoane bine formulate, fără SLS, SLES sau parabeni, au preț foarte bun (11-12 lei), sunt românești și sunt foarte, foarte bune.

Șamponul pentru păr degradat l-am cumpărat pentru a-l folosi împreuna cu keratina lichidă, după ce mi-am decolorat părul (citisem eu undeva că dă rezultate mai bune keratina lichidă daca e folosită cu șampon fără SLS/SLES, plus că am un șampon pe care scrie expres că din pricina sulfaților din compoziție, nu e compatibil cu tratamentele cu keratină).
Am mai folosit acest șampon acum câțiva ani, dar spre deosebire de celelalte din gamă, nu mi-a plăcut la fel de mult, însă am spus că asta e o bună ocazie să-l reîncerc.
La momentul actual, după o decolorare intensă și două mai blânde(făcute în două luni), părul meu are neapărată nevoie fie de masca cu Midollo cu placentă de la Kallos, fie de keratină lichidă, în caz contrar arată ca o mătură.
De fiecare dată când nu aplicam masca sau keratina, aveam un păr pleoștit și fin la rădăcină și uscat și degradat la vârfuri. Da, era oribil.
După o lună și câteva zile în care l-am folosit, n-am observat vreun efect asupra părului deteriorat. Poate e pentru părul care suferă doar de o ușoară deteriorare, căci mi-a dat impresia că n-a făcut față vârfurilor mele degradate.
Ce știu sigur că face: ia orice volum din păr și îl lasă fin. Uneori aveam senzația că și vârfurile, degradate și uscate, erau în același timp fine. La fel ca celelalte sampoane din gama, descurca foarte bine parul(fiind 2 in 1).

În concluzie, nu recomand acest şampon fetelor cu părul fin şi fără volum, dar poate fi o variantă pentru cele cu păr uscat, aspru şi care este puţin degradat..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...