marți, 2 octombrie 2012

Şampon uscat Swiss O'Parr

Gama Swiss O'Parr am găsit-o în DM şi prima dată am încercat nişte tratamente la pliculeţ (erau cu miere, kiwi, fructul pasiunii etc.) care mi-au plăcut mult de tot.
Aşa că am fost sigură că o să-mi placă şi şamponul uscat de la ei. Wrong! :))


Comparativ cu şamponul uscat de la Balea(care este unul foarte prost, dupa mine), cel de la Swiss O'Parr e într-adevăr mai bun. Dar nu se poate nici măcar compara cu şamponul uscat de la Batiste, varianta Original, care e primul şampon uscat pe care l-am avut eu acum vreo 3 ani şi care mi-a plăcut cel mai mult.

Nu-mi place fiindcă trebuie să consum o cantitate industrială de produs pentru a se vedea un efect. Nu absoarbe sebumul prea bine, decât cu mari insistenţe, iar la final părul nu stă deloc bine, ci pleoştit şi în acelaşi timp zburlit.
Rezultatul final nicidecum nu poate fi confundat cu un păr măcar decent. Practic, umple părul de acel praf, luându-i orice strălucire, dându-i un aspect tern, mat şi în acelaşi timp năclăit. Nu-l consider nicidecum o soluţie pentru o spălare rapidă a părului în caz de criză de timp, aşa cum era Batiste.
Poate la un păr normal funcţionează mai bine, dar nu l-aş recomanda nimănui cu păr fin şi gras, cel puţin la mine nu funcţionează aşa cum mi-aş dori.

În DM costă cam 15-16 lei, eu l-am luat la o ofertă cu vreo 11 lei (200 ml).

2 comentarii:

  1. ;)) Ce mai difera gusturile omului ...mie imi place mai mult cel de la Balea. Eu aveam parul gras si l-am folosit foarte mult asta vara. Cred ca tot secretul samponului uscat e sa il lasi cateva minute la radacina pentru ca mai apoi sa incerci sa il indepartezi, pieptanandu-l, cu capul in jos. Necesita mai mult efort insa prefer aspectul de par mat decat cel de par unsuros.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca eu nu l-am aplicat asa niciodata. Agitam, dadeam la radacina si masam. Dar cu Batiste a functionat asa, ma gandeam ca si cu astea ar trebui sa fie la fel. O sa incerc sa fac cum spui :*

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...