vineri, 2 noiembrie 2012

Ce mi-am luat de la Avon


Cred că acum 10 ani am folosit o singură dată un produs pentru păr de la Avon, în rest n-am fost niciodată tentată de ele. Dar mi-a atras atenţia peria asta mare, care costă doar 22 lei(la reducere). O asemenea perie la preţul ăsta n-am văzut niciunde şi chiar am căutat ceva timp.Cea mai ieftină pe care o găsisem era 36 lei şi nu-mi plăcea la fel de mult ca asta.
Aşa că ieri când am trecut pe lângă standul Avon din Cora Lujerului, mi-am luat de acolo peria. Şi tot uitându-mă prin catalogul lor, am observat şi spuma pentru volum. Când am văzut că mai scrie pe ea şi Bodifying Foam. For fine hair, atât mi-a trebuit! Recunosc, sunt clientul perfect de prostit cu formulări ca "body builder", "pumps up hair", "big hair" şi aşa mai departe. :))
Deci am cumpărat-o şi pe aceasta, a costat 16 lei(tot la reducere).

Peria am încercat-o deja şi mă descurc foarte-foarte greu cu ea, îmi împleticesc mâinile între phoen şi perie, vai şi-amar!:)) Eu am de doi ani şi peria rotativă Rowenta, dar mie nu-mi place deloc, aşa că sper să învăţ să mă descurc cu asta şi să fie mai bine.
Iar spuma am încercat-o o singură dată, pe păr uscat(deşi se aplică pe păr umed) - când am folosit bigudiurile electrice şi chiar mi-a plăcut mult cum face părul. :D Abia aştept să o folosesc şi pe păr umed, sper să mi-l facă puţin mai băţos, căci mai ales pe frig şi umezeală, credeţi-mă, pur şi simplu nu se poate trăi cu un păr aşa de fin ca al meu. :-(
Îmi place mult mirosul spumei, specific gamei, e un miros care mi-a adus aminte de perioada în care aveam 12 ani, eram reprezentant Avon şi îmi terorizam toate mătuşile cu catalogul:))

LE: La două zile după ce am cumpărat-o, peria a căzut din greşeală de pe pervaz şi s-a rupt în două :( Eu sunt foarte neatentă cu periile, mai îmi cad pe jos, le mai scap, dar n-am păţit până acum să mi se rupă o perie în două, de la o simplă căzătură de pe pervaz. Deci e foarte prost lipită(ştiam eu că există un motiv pt care e aşa ieftină :)) ) Sper să meargă cu super-glue.

LE2: Între timp am observat că o manevrez mai bine ruptă, aşa că s-ar putea să n-o mai lipesc. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...