luni, 5 noiembrie 2012

label.m Daily Shine Conditioner

Am cumpărat balsamul împreună cu şamponul Treatment, despre care am scris aici şi care nu mi-a plăcut(la aproximativ o săptămână după ce am încetat să-l folosesc, mi-au trecut şi mâncărimile de pe scalp, pe care acum sunt sigură că el le-a cauzat). Balsamul nu l-am folosit aproape deloc împreună cu şamponul, fiindcă şamponul îmi lăsa oricum părul foarte moale şi descurcat, iar dacă adaugam balsam, părul devenea mult prea moale şi fin pentru mine.
Îl folosesc la fiecare spălare doar de când am început un şampon pentru păr gras de la Yves Rocher, care îmi lasă părul destul de încurcat şi aspru. Şi împreună cu acest şampon, se potriveşte de minune!
Conţine proteine din soia, echinacea, extract de ceai alb, ovăz, aminoacizi din grâu, avocado etc. şi e potrivit pentru orice tip de păr. Descurcă părul, îl hidratează şi disciplinează.
Eu l-am ales pe acesta fiindcă denumirea m-a făcut să cred că strălucirea părului este principala meserie a acestui balsam. Dar n-am observat vreo strălucire ieşită din comun atunci când îl folosesc, deci pentru strălucire nu l-aş recomanda.
E foarte dens, cel mai gros produs pentru păr pe care l-am avut(din această cauză, se consumă greu) şi cred că principala caracteristică a sa este faptul că hidratează foarte bine părul, poate fi comparat cu o mască nutritivă.
Îmi place că nu trebuie ţinut pe păr decât 1 minut(eu îl las câte 2-3), astfel că e foarte potrivit pentru persoanele care n-au timp sau răbdare de măşti, dar vor un păr frumos.
Mirosul său e subtil, dar e yummy, seamănă cu guma de mestecat.
Nu l-aş recumpăra, pentru că pe mine nu m-a impresionat atât de tare, la un preţ similar cred că pot găsi ceva mai potrivit cerinţelor mele. (63 lei/300 ml)

Un comentariu:

  1. Eu nu mai cumpar demult balsam, folosesc masca Placenta ca si balsam, o las cateva minute si sunt mai mult decat multumita!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...