duminică, 23 decembrie 2012

Șampon și balsam Fudge Body Builder

Of, ce mult voiam să-mi placă șamponul și balsamul ăsta!
Mi-am dorit mult să încerc produse Fudge, de când am citit pe un blog că miros senzaţional, dau o strălucire de oglindă şi o textură de caşmir :)
Le-am luat de la Cosmetics Beauty Hair: un şampon şi un balsam, ambele varianta Body Builder, pentru volum.
Din păcate, n-au fost așa cum mă așteptam...
Unul din puținele avantaje este mirosul. Miros superb, a vanilie şi pere caramelizate, iar mirosul chiar rezistă în păr şi se simte destul de puternic.
Părul nu mai stă aşa lipit de cap, dar nici nu-mi oferă cine ştie ce volum. Din păcate, aşa cum am mai citit şi pe alte bloguri, varianta Body Builder usucă părul (îl lasă prea uscat pentru gusturile mele, chiar dacă eu am un păr extrem de fin şi moale). Dar norocă aplic mereu bifazicul Anian sau altceva, iar părul nu mai e chiar aşa de aspru.
Un alt lucru care nu mi-a placut, a fost ca nu ajută deloc la descurcarea parului. Dacă aplicam doar şampon, fără balsam, era jale, dar chiar şi când foloseam balsamul, mă trezeam cu nişte căpiţe de fân încâlcite prin păr. Şi l-am lăsat să acţioneze multe minute(label.m daily shine îmi descurca perfect părul într-un minut)Mie de regulă mi se încurcă uşor părul, dar parcă nu aşa de tare ca atunci când mă spăl cu Fudge. Deci despre balsam chiar n-am nimic bun de zis, nu i-am gasit vreo utilitate sau vreun plus. :(
Doar pentru că îmi ajută părul să nu mai stea lipit de cap şi miros atât de bine, nu am de gând să le mai cumpăr, nu m-au convins deloc.
Iar dacă ar fi să compar şamponul cu cel de la Subtil(Melkior), cel de la Subtil este de 100 ori mai bun, în toate privinţele.
Pe siteuri, produsele costă între 50 şi 60 lei, de la târg le-am luat cu 32 lei fiecare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...