joi, 28 februarie 2013

Balea Trend It Up Șampon uscat


Povesteam acum o lună pe blog cât sunt de încântată de șamponul uscat Syoss.  L-am găsit foarte greu în magazin( Carrefour Unirii) și atunci a fost prima și ultima dată când l-am văzut. Apoi n-am mai dat de el niciunde, nici în hypermarketuri, nici în DM, parcă s-a evaporat din nou. Nu-i de mirare că nu prea știe lumea de el, din moment ce se găsește așa greu.
Pe cel de la Balea l-am mai avut în trecut și știam că nu e mare lucru de capul lui, dar l-am recumpărat pentru că aveam nevoie urgentă de un șampon uscat și nu găseam Syoss.

N-aveam răbdare până acum să aplic șampoanele uscate cum scrie în instrucțiuni(să pulverizezi de la 20-30 cm, să aștepți câteva minute și să ștergi cu un prosop). Pur și simplu pulverizam, așteptam puțin, frecam și gata. Poate de-asta mi-a plăcut așa mult cel de la Syoss, fiindcă era de ajuns să fac așa.
Cu cel de la Balea, însă, am observat că e foarte important să îl aplici conform instrucțiunilor. Așa că îmi aplec capul în jos, pulverizez șamponul uscat în principal la rădăcini, dar dau și mai jos de rădăcini(pe ambalaj scrie că se aplică pe fiecare șuviță, dar mie mi se pare risipă curată, mai ales că am părul gras doar la rădăcini), stau așa câteva minute, apoi șterg părul cu un prosop până se duce praful alb, după care mă pieptăn normal. Apropo, praful alb se duce destul de greu și am observat că dacă nu aștept câteva minute înainte să-l șterg cu un prosop, se vede pe păr(îmi deschide nuanța).
După folosire, părul nu mai arată murdar, dar nici curat. Pur și simplu nu arată murdar, atât. Însă îl îmbâcsește, senzația mea e că învelește firul de păr într-o peliculă de praf și dacă bagi mâna prin păr chiar simți praful ăla de la șampon.
Dacă nu-l aplic cum am povestit mai sus, ci îl aplic ca pe Syoss(pulverizez și frec), rezultatele sunt jalnice.
Îmi place mirosul, nu miroase a pudră, nu te intoxică(dar cel de la Syoss miroase cel mai frumos: a lămâie).
Nu m-am simțit bine atunci când l-am avut pe păr, abia așteptam să mă spăl, aveam senzația permanentă de păr sufocat și îmbâcsit, chiar dacă nu părea murdar.

Prețul său e în jur de 12 lei, nu mai rețin exact. Având în vedere că cel de la Syoss se găsește așa de greu, din păcate Balea e printre puținele alternative și merită cumpărat în lipsă de altceva.

Ingrediente: butane, aluminium starch octenylsuccinate, alcohol denat., aqua, parfum, distearyldimonium chloride, isopropyl alcohol

9 comentarii:

  1. chiar azi l-am folosi. e adevarat ca e nevoie de timp sa actioneze si deschide putin radacinile. pe mine nu ma deranjeaza foarte tare pentru ca am si fire blonde.

    syoss inca n-am reusit sa incerc, dar e pe lista.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am avut sampon uscat, dar am nevoie, ca parul meu isi face de cap :-D, si sper sa-mi iau unul cat mai repede. Mi se ingrasa parul teribil de repede. :-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E util, n-as mai putea fara, si eu am parul f gras. Am auzit ca unele folosesc si pudra de talc pe post de sampon uscat, cred ca functioneaza si aia.

      Ștergere
  3. Aura, n-ai patit ceva de genul sa te trezesti ditamai cu cantitatea de "pudra alba" pe peria de par dupa folosirea samponului uscat Balea? Tocmai patii asta aseara cand am folosit pt prima data produsul de la Balea si n-am folosit o cantitate mai mare ca de obicei (de obicei folosind firma Batiste)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba da, parca da. tin minte ca mereu spalam peria dupa, se ducea usor cu apa.

      Ștergere
    2. deci nu-s caz aiurea

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...