marți, 28 ianuarie 2014

Experiența cu șampoanele Enliven

Am prins o ofertă acum vreo două luni în DM și mi-am luat două șampoane Enliven cu 10 lei (adică 1+1 gratis). La banii ăștia, am zis că n-o să regret prea tare dacă nu-mi plac.
Și le-am folosit pe rând:
Am început cu Everyday 2 in 1. Dezastru. Nu mi s-a potrivit deloc. Îmi îngrășa părul foarte repede, mă spălam seara și dimineața deja era super-murdar, abia mă salva șamponul uscat. Doar cam o oră după spălare îmi stătea frumos, în rest pleoștit și tot ce nu mi-aș dori de la un șampon. Am oprit utilizarea lui la jumătate, pentru că deja îmi făcea rău.
Raspberry&Red Apple a fost ceva mai bun. Părul nu mi se îngrășa așa de repede, chiar îl ajuta să se mențină curat pentru mai mult timp (nu ceva remarcabil, dar semnificativ mai bine decât Everyday 2 in 1). Miroase foarte frumos, dar mirosul nu se menține în păr. Pe ăsta, totuși, o să-l utilizez până se termină, dar nu regulat, ci îl țin de rezervă.

Ambele șampoane nu doar că mi-au cam uscat părul pe lungime, dar mi l-au încurcat foarte tare, aproape m-am panicat prima dată, noroc cu balsamurile mele. Nu vreau să mă gândesc cum m-aș fi periat dacă nu foloseam balsam, brrr! Și tot ambele șampoane mi-au dat senzația că nu curăță bine, că nu pătrund în firul de păr, știți că șunt șampoane pe care le simți că stau la suprafață și părul nu se curăță bine... așa le-am simțit pe acestea, dar poate e doar o impresie de-a mea, am văzut că alte fete au spus chiar contrariul.
Așadar, două șampoane banale, ca să nu zic proaste, pe care nu le-aș recomanda decât persoanelor cu păr normal și nu prea mofturos, care nu au nevoie de hidratare. Părerea mea e că atât cât am plătit pe ele, chiar atât valorează.
N-am mai pozat ingredientele, deoarece sticla e rotundă și oricum nu se vedeau bine în poză, dar au în general multe dintre cele pe care le vedem la multe șampoane normale (sodium laureth sulfate etc).
Știu că sunt și persoane mulțumite, dar mie nu mi-au plăcut și nu mai vreau nimic de la Enliven. :(

6 comentarii:

  1. Mie mi se par foarte slabe, toata gama Enliven de fapt!. Imi pare rau de experienta ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie asa mi se pareau,dar am zis sa incerc, totusi:-))

      Ștergere
  2. Eu am doar un balsam de la ei, tot asa luat cu 5 lei din DM...n-as putea spune ca e prost, dar nici prea bun nu e..Trebuie sa folosesc foarte mult pentru a-mi descurca parul si a simti o urma de hidratare...
    Imi pare rau ca ai avut o asa experienta cu ele :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha, si eu le-am luat atunci fix pe astea doua, dar am inceput deocamdata cu cel cu miros de mar + zmeura. Nu mi s-a parut nimic deosebit, dar nici nu mi s-a parut ca mi-ar fi incurcat parul, iar eu sunt predispusa la noduri incalcite. Intr-adevar, am niste balsamuri beton, e adevarat. Sunt curioasa daca samponul ala 2 in 1 pe care urmeaza sa il incerc o sa-mi ingrase parul si asa gras. Ar fi cel mai nasol lucru pentru un om cu prea mult sebum capilar :))

    De la Enliven am incercat un sapun lichid undeva la un moment dat si mi-a placut mult, dar a fost o singura utilizare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De sapunuri lichide am auzit multa lume multumita, ar fi mai bine sa se concentreze pe gama de sapunuri si sa lase sampoanele pt altii :))

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...