miercuri, 5 martie 2014

Dezamăgirea Goldwell și Top Line

Am stat și am cântărit cu ce să mă mai vopsesc și m-am oprit la Goldwell, prea de bine se spunea despre vopseaua asta. M-am dus la Top Line, am zăbovit vreo 20 minute lângă catalog și mi-am ales nuanța 7PK, beautified copper. :) Și acum trebuie musai să spun câteva cuvinte despre Top Line. După cum vedeți în poză, oxidantul este luat din altă parte. Și asta pentru că la Top Line exista o singură vânzătoare care se ocupa atât de clienții din magazin, cât și de casă. Până și la Axelle, un magazin situat cu câțiva metri mai încolo, care nu are atâtea pretenții ca Top Line, sunt mereu 2-3 persoane, dintre care doar una stă la casă. Mă rog, să nu fim cârcotași. Eu nu găseam oxidantul în Top Line, am vrut s-o întreb pe vânzătoare, dar să stau s-aștept alte 10 minute până termină cu ceilalți clienți și cu casa, nu-mi stă în fire, niciodată n-o să stau s-aștept după o vânzătoare. Mai ales că la casă vorbea cu un client care depăna pentru tot magazinul cum l-a trimis prietena lui să-i cumpere nu știu ce șampon și cum el se duce să-i cumpere și genți și pantofi, că mereu pe el îl trimite, că ei îi e lene etc, un idiot interesant, nu zic că nu, dar totuși.

Degeaba, că tot am așteptat. Ajunsă la casă, vopseaua nu putea fi scanată. Așa că am stat acolo vreo 10 minute până vânzătoarea a sunat pe nu știu cine să-i spună că nu poate scana produsul, că se scanează greșit... apoi a tastat nu știu ce... apoi iar a încercat să-l scaneze, apoi iar a tastat și tot așa, după indicațiile pe care le primea. În cele din urmă o întreabă pe persoana de la tel: „ auzi, tu nu mai știi cât costa vopseaua asta de la Goldwell, parcă 48 lei? Aha, ești sigură?  (...) Sau 45?... cred că 45. Da, parcă 45. 45! ” se uită la mine, nu știam cum să mai procedez, îmi doream mult să vopsesc cu Goldwell... în cele din urmă  îi întind banii, zic asta e, să nu fiu rea, biata fată a avut o problemă cu scanarea, oricum în jur de 40-50 știam că e vopseaua. Din păcate nici ea  nu știa mai bine ca mine. :)) Mă rog, îmi dă rest și ies, îmi zice larevederemulțumim, continuând să vorbească la tel. Eu pot să înțeleg multe, dar când se adună toate în același magazin, parcă... Nevermind, să trecem peste :))

Am intrat pe urmă la un magazin profi la câțiva metri mai încolo(cred că Profi Hair Shop) unde era o doamnă mult mai disponibilă, care cu instrucțiunile de la Goldwell în mână m-a ajutat să-mi iau oxidant și mi-a explicat în detaliu cum să mă vopsesc, cât oxidant să pun, ce înseamnă anumite simboluri de pe cutia de vopsea etc. Aveau multe vopsele și acolo, însă nu și Goldwell.
Am ajuns acasă, am citit super-atentă din nou instrucțiunile și am început să mă vopsesc. Asta este ce aveam în cap, în realitate un blond-șaten-auriu cu rădăcini cam crescute - culoarea reala e cea de pe portiunea mai inchisa, in rest batea lumina prea tare (eram nevopsită de 9 săptămâni, pt că am tot făcut tratamente)
Asta este ceea ce a ieșit. Asemănător cu ce era în catalog, dar totuși la lumina din baie, în oglindă, nu mi se părea mare diferență, nu-mi plăcea. Am zis că nu văd eu bine, să nu fiu nici acum cârcotașă.
Vopseaua mi-a tot ieșit cu grămada din cap vreme de 3 spălări, zici că era Sublime Mousse de la L Oreal, după care am ajuns foarte aproape de ce aveam înainte, singura diferență vagă s-a păstrat la rădăcini. Vedeam că nu a acoperit bine, am zis asta e, poate se acoperă mai greu acel blond-auriu. Aveam aceeași senzație ca atunci când m-am vopsit cu ceva de la Garnier și mi s-a părut că vopseaua nu a pătruns în păr.
Dupa 3 spalari:
Sunt la o săptămană de la vopsit și ce am în păr mi se pare de-a dreptul NAȘPA (:P), abia aștept următoarea vopsire.
Să fi greșit că n-am folosit tot oxidant de la Goldwell?! Mi-e greu să cred, am încercat nșpe mii de vopsele în nșpe mii de combinații și nu mi s-a întâmplat așa ceva. Sau poate se acoperă mai greu șaten-blondul auriu pe care-l aveam...  Nu am pățit așa cu alte vopsele, și cele care mă citiți de mult știți că am avut toate culorile în cap și fac schimbari radicale. Totuși, prea repede mi-a ieșit nuanța din păr, inadmisibil de repede.

Îmi amintesc cu nostalgie aproape, când m-am vopsit cu Subtil de la Melkior, parcă și textura părului era alta, mi-a ieșit superb, a rezistat mult, nici nu se compară în opinia mea.

Deci adio Goldwell, adio Top Line! Poate cu Goldwell mă mai văd cu altă ocazie, cu Top Line sigur nu.

5 comentarii:

  1. Eu acum o luna am fost vopsita la salon cu Goldwell, dupa decolorare cu pudra din saten inchis blonda. Nu as stii sa iti spun daca era din aceeasi gama vopseaua, pentru ca ei au foarte multe produse, dar vreau sa spun ca sunt uimita de dezamagirea ta, mie nu mi-a curs deloc si parul are o stralucire chiar prea falsa imi parea mie, zici ca aveam peruca mai ales primele 2 saptamani. O fi fost si socul trecerii de la brunet la blond :), dar eu nu am curaj acum sa ma fac cu alta vopsea de pe piata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandra, cat costa vopsirea la salon? Stiu ca depinde de multe lucruri dar as vrea sa stiu macar la ce sa ma astept... Mersi :)

      Ștergere
  2. Problema ta e legata de faptul ca te-ai vopsit singura. O explicatie ar fi ca decolorantul pe care l-ai folosit e foarte puternic si nu trebuia sa te vopsesti mai devreme de 2 saptamani. Plus ca vopselele Goldwell nu ar trebui sa necesite decolorare, asa ca sunt un pic confuza referitor la morivul pentru care ti-a fost necesar.... Nu ai pus poza cu culoarea de la care ai plecat (de la radacini).

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu despr ce decolorare vorbesti, imi decolorasem parul cu aproximativ un an inainte si fara legatura cu aceasta vopsea , iar inainte sa ma vopsesc cu Goldwell nu m-am vopsit deloc 9 saptamani, am scris si in articol. Deci nu a existat nicio decolorare recenta, si eu sunt confuza referitor la motivul pt care ai inteles asta.
    M-am vopsit cu multe vopsele profesionale si Goldwell e singura mea dezamagire. Eu am scris experienta si rezultatele mele, atat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte urata experienta cu vopseaua ai avut. Eu am folosit de 3 ori de la goldwell diferite nuante de brunet, dar de fiecare data am comandat online, mi se pare mult mai confortabil, vis-a-vis de singura angajata poate ar fi bine vorbit direct cu cineva de acolo asta in caz ca mai vrei sa le treci pragul sa fii servita mai bine.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...