joi, 7 august 2014

Review: Șampon Vivanatura pentru păr normal și gras

Am mai avut acest șampon acum doi ani, când am scris despre el aici. Deși mi-a plăcut foarte mult atunci, a ajuns la mine din nou abia dupa doi ani, din cauza faptului că mereu voiam să încerc altceva și tot ziceam că o să-l iau iar pe ăsta odată și odată. Dar nu cred că am dat de atunci peste un șampon care să-i semene. :)
Motivul pentru care m-am întors la el vara, este acela că vara eu fac o pauză de  la uscat părul cu phoenul și majoritatea șampoanelor îmi lasă părul pleoștit și fără formă, dacă nu îl usuc cu phoenul. Iar acesta nu face așa, dimpotrivă. Îmi place mai mult cum se usucă părul fără phoen. Nu stă pleoștit, strălucește, e mătăsos și nu se îngrașă repede! Un aspect esențial este că are 98,5% ingrediente naturale (și chiar miroase frumos, miros care rămâne în păr).
E nusai să folosesc balsam cu acest șampon, fiindcă îl lasă cam încălcit (am observat asta la multe șampoane naturiste).
Șamponul se aplică întotdeauna de două ori: prima dată se masează și se clătește, iar la a doua aplicare se lasă pe păr câteva minute (eu îl lăsam câte 10 minute).
Dezavantajul său pentru cineva care se spală des pe cap este faptul că se consumă foarte repede (mi-a ajuns 2-3 săptămâni), asta pentru că textura este foarte lichidă și trebuie aplicat mai mult.
În rest rămâne șamponul meu favorit pentru perioada verii.
Are un preț puțin mai mare decât al șampoanelor pe care le găsim în hypermarket, dar merită. A fost 22 lei în DM (în general prețul său e în jur de 20 lei).

Și ingredientele(click pt a face poza mare):

3 comentarii:

  1. I-au schimbat formula! Cred ca asta mi-a merge si mie, nu mai are ulei de ricin. :) In schimb, contine ulei de cocos saponificat, interesant. Si samponul meu actual e tot asa, 50:50 surfactanti blanzi cu sapun, deci ma tenteaza mult. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca nu am observat ca au schimbat formula, credeam ca doar ambalajul, nici nu m-am uitat :-D Mie mi-au priit ambele forumule foarte bine, din fericire. Ce sampon ai tu acum?

      Ștergere
    2. Am sperante ca vor scoate si tea tree-ul in viitor, doar sa-mi faca pe plac. :P Acum ma spal cu Earthly Delight Herbal si, mai rar, cu Apimond antimatreata.

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...